2018. december 27., csütörtök

2018 Rendőrség

 Győr. Mosonmagyaróvár, Komárom, Tiszaújváros, Százhalombatta, Szlovákia, Csehország, Ausztria, Gödöllö, Budakeszi, Ráckeve, Érd, Szolnok, Esztergom. Ezeken a helyeken volt szerencsém járni.

Százhalombattán jártam a FER-nél és gondoltam megnézem a rég óta keresett szürke Skoda Rapidot, a Rendőrség volt olyan kedves és beengedett az udvarra,


Hazafelé benéztem Érdre, ahol elég sok érdekességet lehetett régen is találni. Idén lett kész az új Rendőrkapitányság.



Volt két egyedi autó amikre kértem engedélyt és voltak olyan segítőkészek és "beengedtek" Gödöllön egy Daciát, Budakeszin egy Traxxot sikerült fotózni. 

Gödöllö, helyszínelőként dolgozik 

Budakeszi, a helyi KMB használja. 
Már úgyis Pest megyében járunk , a Hagyományörző Rendőrszázaddal részt vettem a Pest megyei rendőrnapon. Itt kint volt a megyei RS, ami ekkor még hiányzott nekem és a Zsámbéki Leaf. 



Zsámbék, a sorban a második elektromos autó a Budapesti után

Egy gyönyörű Golf felújitva, ez is ott készült. 
Már említésre került a HRSZ , idén ők is sok szép autóval gyarapodtak.








Szintén a Pest megyei rendőrnapon sikerült lefotózni egy lassan eltűnő típust egy H9-t . Illetve idén a BRFK Police Junior Clubbal sok helyre eljutottam és volt szerencsém a Mosonyi utcába egy IFA L60 fotózni, sajnos már eltűntek az utcákról , illetve őket kísértem el a TEK.hez ahol a Ural flottát fotózhattam. 







TEK, idén ők is sok új járművel gazdagodtak. Scorpio, Toyota, és Mercedes autókkal gyarapodtak. 


Toyota alapra épített taktikai jármű 

BTR utód a Scorpio. 

Volt egy kéklámpás nap Tiszaújvárosban, ott motorokat, és egyedi matricázású Octaviát tudtam fotózni



Idén sikerült megörökíteni pár rég óta keresett kocsit is. 

A "Hella" család, szürke A3 Audija

XI.kerültet adomány Fabiaja
egy Tűzszerész LT



Tüntetésre érkezett Miskolcról. 

A Készenléti Rendőrség 

Egy elég jól sikerült kép. 

Újabb Sprinterek érkeznek a gyártótól 

Elektromos motor. 

Két Vitarát is sikerült fotózni, egyet Esztergomban egy pedig Budapesten.

Elsők között átadott Vitara, ezen még Federal volt. Esztergom kapta. 

Erre is Federal került. Budapesti
A KLFO új autója, régi és új formájában. 









Idén a BRFK év végére új beszerzést kapott. Árúszállítók formájában. Ezek Mercedes Sprinterek, több féle kivitel létezik belőlük. Van sima, van olyan ami fél hátfallal épült és van aminek az egész hátulja hátfallal lett szerelve. 







A végére egy kis érdekesség a szolnoki Reptárból, egy régi merevszárnyas rendőrségi repülőgép. 


Köszönöm a figyelmet. 

Ez volt a 2018-as év rendőrszemmel. 

oldalaim: Facebook






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése